Travailler chez Appello (UK) | Glassdoor.ch

Présentation de Appello (UK)

New Milton, Angleterre (Royaume-Uni)
Entre 201 et 500 employés
1988
Entreprise non cotée en bourse
Services de télécommunications
Ne sait pas / non applicable
Concurrents

Tunstall Healthcare

Avis sur Appello (UK)

  • « Great people and support »

    StarStarStarStarStar
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Dirigeants
    Employé actuel - Emergency Helpline Operator - New Milton, Angleterre (Royaume-Uni)
    Employé actuel - Emergency Helpline Operator - New Milton, Angleterre (Royaume-Uni)
    Recommande
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Appello (UK) à plein temps (Moins d'un an)

    Avantages

    Good training, friendly and approachable management. Progressions paths available. Everyone is very welcoming and the CEO sends out weekly updates as to what the business is doing. Never had this before in previous jobs I think it’s a really good way of keeping the basic staff included in what the senior management get up to.

    Inconvénients

    Only 30 minutes for lunch, no social aspects i.e team meals/team building exercises.

    Conseils à la direction

    Introduce slightly longer lunches due to the nature of the job, will help people relax mid shift. Try and do monthly team incentives/Meals to help newbies settle in and just to keep job satisfaction up really.

Voir les 10 avis

Prix et distinctions de Appello (UK)

Faites-nous savoir s'il nous manque toute reconnaissance du milieu de travail ou de l'industrie – Ajouter des prix

Vous travaillez chez Appello (UK) ? Partagez vos expériences

Appello (UK)
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
  • Star
 
Cliquez pour noter
ou