1. Utile (3)

    « Home working is the future! »

    5.0
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Team Leader 
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Sensée à temps plein depuis plus de 5 ans

    Avantages

    Great work life flexibility, competitive pay rates, well known client base, full-time contracts, growing company, good employment progression opportunities.

    Inconvénients

    Working at home isn't for everyone given the isolation factor so seriously consider if it's something you could do full-time. If you're happy in your own company and a self starter then that's a bonus. Shifts aren't always perfect but there are facilities to help you improve your situation and there is of course give and take as with everything. You'll need to initially outlay some money on the relevant equipment but it's not a huge amount of money and you may already have some of the things you'll need to work in the role.

    Continuer à lire

    Réponse de Sensée

    July 4, 2019Office Administrator

    Hi there, Thanks for taking the time to leave this review - we're really glad to see that even after 5 years, you're still enjoying our homeworking model!

  1. Utile (1)

    « Great place to work »

    5.0
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Home Agent à Glasgow, Scotland

    Je travaille chez Sensée à temps plein depuis moins d'un an

    Avantages

    Real living wage, Great support Team, Professional and organised, Choose your own hours,

    Inconvénients

    No Cons perfect job for me

  2. « Fantastic company from beginning »

    5.0
    • Équilibre travail/vie privée
    • Culture et valeurs
    • Opportunités de carrière
    • Rémunération et avantages
    • Équipe dirigeante
    Employé actuel - Home Agent - Customer Services à Airdrie, Scotland
    Recommande
    Point de vue positif
    Approuve le PDG

    Je travaille chez Sensée à temps partiel depuis moins d'un an

    Avantages

    Book own shifts, great relationships with all staff, great place to work, TL always there when needed, great support network, best company I have ever worked for.

    Inconvénients

    None bad to say about this company - no cons.

    Continuer à lire

Découvrez plus d'avis sur Sensée.